בניה ועיצוב אתר לעסק- לא בלי חוויית משתמש!

רק אתר מתוכנן נכון ייתן לכם תוצאות טובות

בניית אתר לעסק, בין אם עסק קטן שצריך אתר תדמית, חנות או עסק גדול היא MUST. בלי נוכחות ברשת, עסקים היום לא יכולים להתקיים כמעט. האחוזים של העסקאות שמתבצעות און ליין רק תופחות מדי שנים למספרי ענק. "אם אתה לא שם אתה לא קיים". הבעיה היא שלפעמים גם אם אתה שם אתה לא קיים...העומס והתחרות כל כך גדולים שבניית אתר בלי תכנון ואסטרטגיה כנראה שתגרור לריבוי טעויות ולכך שיהיה קשה למצוא אתכם און-ליין.
אז איך בונים אתר נכון:
1.קודם כל ולפני הכל, תהליך אסטרטגיה ומיקוד.
רק אחרי שנבחרו ערכי הליבה והבידול של העסק אפשר להתחיל לתכנן את בניית האתר
2. אפיון אתר על פי קונספט- בשלב השני מתכננים את חוויית הגלישה של קהל היעד. חווית הגלישה נמדדת בפרקטיות האתר וברושם שנחרט אצל הגולש.
3. עיצוב ובנייה של האתר- עיצוב טוב חייב להשאיר רושם זכיר, תכנון טוב חייב להשאיר חוויה חיובית.
4. תכנון התוכן- תוכן טוב צריך לדייק את המסרים, כך שקהל היעד יתחבר אליהם וירצה לדעת עוד. יצירת הזדהות היא השאיפה של כתיבת התכנים.
5.SEO- התכנים, העמודים והפוסטים, צריכים להיות מותאמים לגוגל על מנת שיסרקו בצורה טובה יותר והנוכחות של האתר בגוגל תהיה קלה יותר לקידום.

מעוניינים שנבנה לכם אתר לעסק>>>

בניית אתר על פי אפיון- דיאנה ראקוב

מיתוג לדיאנה
D-logo

בתהליך האסטרטגיה, אפיינו את דיאנה כאישה חזקה ולא סטנדרטית עם טעם יוקרתי, לא יום יומי, לא ישראלי. הקהל שלה בתי יוקרה של המאיון העליון. הסלוגן Upscale Creation. היא יוצרת מופלאה ברמת גימור וסטנדרטים גבוהים מאוד. הצבע העמוק (פודרה) שמשדר את הייחודיות והיוקרה, נתפס לנו בעין באחד הווילונות של הבתים ומאז הוא מוביל אותה. דיאנה היום היא שם דבר, בעולם עיצוב הפנים. אנחנו בקשר טוב איתה ושמחים שלקחנו חלק מהנסיקה שלה.

מעוניינים לבנות אתר מעוצב ומתוכנן- מלאו את הטופס למטה ונחזור אליכם

עוד קצת על תהליך המיתוג

בשבילכם ובשביל גוגל
מה קורה בדרך ליצירת המותג שלך, איך מייצרים בידול ויכולת להתבלט בשוק

אסטרטגיה ובניית קונספט מבדל

מיתוג טוב, חייב להתחיל באסטרטגיה. ראשית כי הוא מורכב מהסיפור האישי של העסק ובעליו, שם שוכן הייחוד והבידול שלו, שנית כי כדי לנצח חייבים לפלח קהלים, לחדד מסרים ולדייק את המסר לקהל היעד.

חידוד המסר ופילוח זירת הפעילות

התוצר המיידי של האסטרטגיה הוא מיקוד. מי אני? על איזה מגרש אני משחק? מי הקהל שלי? מי המתחרים שלי במגרש? ואיך אני כובש את הזירה ? כשכל אלו מגובשים, קל לייצר תוכן מדוייק, לבחור סלוגן מבדל ולכבוש את הזירה.

עיצוב שפה גרפית מבדלת

את התחושות והמסרים שמאפיינים את המותג שלנו מעבירים דרך שפה גרפית שנבנית בהתאם לקונספט. כדי להעביר לקהל היעד שלנו חוויה, אנחנו צריכים שפה גרפית מותאמת. ראשית הלוגו וכרטיס הביקור ובהמשך השפה תתלבש על כל העטיפות ומוצרי השירות שהלקוח יבוא אתם במגע.

בניית אתר מותאם למובייל

את האתר לחברה ולעסק בונים רק אחרי תהליך האסטרטגיה ובניית הקונספט. האתר הוא הבית של העסק, החנות האינטרנטית והוא צריך לשקף בצורה ברורה את המיתוג של העסק ולדייק את המסר והאמירה. רוב רובה של הפעילות הדיגיטלית נעשית היום דרך המובייל, לכן חשוב שקודם תתאימו את האתר למובייל, אחר כך לדסקטופ.

עיצוב-מובייל