תהליך מיתוג- למה אתם חייבים מיתוג לעסק שלכם

מה.מי.תוג

תהליך מיתוג הוא תהליך נפלא לעסק, למעשה היום הוא גם תהליך חובה לכל עסק שרוצה לשרוד, קל וחומר לגדול. בתהליך האסטרטגיה נבחנים
היתרונות והחסרונות של העסק, החזקות החולשות והחסמים אל מול זירת התחרות וקהלי היעד.
בתום התהליך, ייוולד הבידול של העסק, סביבו נוצר המיקוד. סביב המיקוד וההבטחה לשוק שנבחרה (סלוגן) יבנה מחדש הסיפור של החברה והערכים שהיא מייצגת,
את אלו משדרים החוצה דרך מסרים ממוקדים ומדויקים ודרך עיצוב ובניה של השפה הגרפית.
יחד כל אלו יעבירו את החוויה ללקוח, כאשר נוצרת חוויה נוצר זיכרון וצריבה של העסק אצל קהל היעד.

הלבשה על פי אפיון- דיאנה ראקוב

מיתוג לדיאנה
D-logo

בתהליך האסטרטגיה, אפיינו את דיאנה כאישה חזקה ולא סטנדרטית עם טעם יוקרתי, לא יום יומי, לא ישראלי. הקהל שלה בתי יוקרה של המאיון העליון. הסלוגן Upscale Creation. היא יוצרת מופלאה ברמת גימור וסטנדרטים גבוהים מאוד. הצבע העמוק (פודרה) שמשדר את הייחודיות והיוקרה, נתפס לנו בעין באחד הווילונות של הבתים ומאז הוא מוביל אותה. דיאנה היום היא שם דבר, בעולם עיצוב הפנים. אנחנו בקשר טוב איתה ושמחים שלקחנו חלק מהנסיקה שלה.

מעוניינים לעבור תהליך מיתוג- מלאו את הטופס למטה ונחזור אליכם

עוד קצת על תהליך המיתוג

בשבילכם ובשביל גוגל
מה קורה בדרך ליצירת המותג שלך, איך מייצרים בידול ויכולת להתבלט בשוק

אסטרטגיה ובניית קונספט מבדל

מיתוג טוב, חייב להתחיל באסטרטגיה. ראשית כי הוא מורכב מהסיפור האישי של העסק ובעליו, שם שוכן הייחוד והבידול שלו, שנית כי כדי לנצח חייבים לפלח קהלים, לחדד מסרים ולדייק את המסר לקהל היעד.

חידוד המסר ופילוח זירת התחרות

התוצר המיידי של האסטרטגיה הוא מיקוד. מי אני? על איזה מגרש אני משחק? מי הקהל שלי? מי המתחרים שלי במגרש? ואיך אני כובש את הזירה ? כשכל אלו מגובשים, קל לייצר תוכן מדוייק, לבחור סלוגן מבדל ולכבוש את הזירה.

עיצוב שפה גרפית מבדלת

את התחושות והמסרים שמאפיינים את המותג שלנו מעבירים דרך שפה גרפית שנבנית בהתאם לקונספט. כדי להעביר לקהל היעד שלנו חוויה, אנחנו צריכים שפה גרפית מותאמת. ראשית הלוגו וכרטיס הביקור ובהמשך השפה תתלבש על כל העטיפות ומוצרי השירות שהלקוח יבוא אתם במגע.

בניית אתר מותאם למובייל

את האתר לחברה ולעסק בונים רק אחרי תהליך האסטרטגיה ובניית הקונספט. האתר הוא הבית של העסק, החנות האינטרנטית והוא צריך לשקף בצורה ברורה את המיתוג של העסק ולדייק את המסר והאמירה. רוב רובה של הפעילות הדיגיטלית נעשית היום דרך המובייל, לכן חשוב שקודם תתאימו את האתר למובייל, אחר כך לדסקטופ.

עיצוב-מובייל