חברת הובלות בינ"ל Nobel Relocation

אסטרטגיה ומיתוג

מיתוג מחדש לחברת הובלות אמריקאית שעסקה בהובלות מקומיות וגדלה להיות חברת הובלות ימית
החברה נקראה NOBEL VAN LINS _
קיבלה שם nמעודכן יותר
קונספט- חברה פורצת, השחקן הקטן המבטיח, מטפס לאט ובטוח להפוך למותג מוכר
סיפור- החברה שהוקמה על ידי ישראלי, בתור חברת הובלות מקומית, צברה מהר מוניטין של חברה אחרת, כזו
ששמה את האמינות, הכללים והמקצועיות, בראש מעייניה וכך בידלה עצמה מהרבה חברות ישראליות שקמו
בארה"ב והיו ידועות בחוסר המקצועיות והאמינות שלהם. השילוב של המוח הישראלי עם התנהלות אמריקאית,
הוכיח עצמו כמצוין לעסקים.
בידול- התחושה שהבעלים של החברה, הולך על בטוח, יחד עם הצורך של הלקוחות להרגיש בטוחים, הובילהלסלוגן- Keeping You Safe, Every Step of The Way

nobel-fav

ערכי המותג
גלובלי
מקצועי
אמין
הולך על בטוח
שם טוב- מוניטין

Keeping You Safe Every Step Of the Way

מיתוג מחדש לחברת הובלות אמריקאית שעסקה בהובלות מקומיות וגדלה להיות חברת הובלות ימית
החברה נקראה NOBEL VAN LINS _
קיבלה שם nמעודכן יותר
קונספט- חברה פורצת, השחקן הקטן המבטיח, מטפס לאט ובטוח להפוך למותג מוכר
סיפור- החברה שהוקמה על ידי ישראלי, בתור חברת הובלות מקומית, צברה מהר מוניטין של חברה אחרת, כזו
ששמה את האמינות, הכללים והמקצועיות, בראש מעייניה וכך בידלה עצמה מהרבה חברות ישראליות שקמו
בארה"ב והיו ידועות בחוסר המקצועיות והאמינות שלהם. השילוב של המוח הישראלי עם התנהלות אמריקאית,
הוכיח עצמו כמצוין לעסקים.
בידול- התחושה שהבעלים של החברה, הולך על בטוח, יחד עם הצורך של הלקוחות להרגיש בטוחים, הובילהלסלוגן- Keeping You Safe, Every Step of The Way

Keeping You Safe Every Step Of the Way

ערכי המותג
גלובלי
מקצועי
אמין
הולך על בטוח
שם טוב- מוניטין

nobel-fav