הכל על מיתוג לעסקים ושיווק תוכן

העלאת מודעות למותג (Brand Awareness)
בואו נדבר קצת על Brand Awareness, מודעות מותג או חשיפה למותג. איך אפשר לחזק את מודעות המותג דווקא באוף ליין (offline). ולמה דווקא העסקים הקטנים

מה הסיפור של סטוריטלינג (STORYTELLING)
מה עכשיו. תגידו ??! #$%$%? כבר למדנו שלספר סיפור זה העיקר ושסיפור אישי מוסיף לנו ערך, אז מה כל הרעש על ה"סטוריטלינג" הזה… גם אני

בואו נחדש לכם על חדשנות
"רעיונות חדשניים וישימים, מפותחים על פי רב "בתוך הקופסה" במסגרת של אילוצים" את זה אמר פרופסור יעקוב גולדנברג , מומחה לחדשנות לא אני עוד הוא

נחיתה רכה- הכל על דפי נחיתה
הדף אליו מופנים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, אחרי שלחצו על מודעה ממומנת או מאמר, נקרא דף נחיתה. כשמו כן הוא, המקום בו נוחתים כשמגיעים ליעד. כמו

ככה כן בונים אתר
אז אחרי שהקמנו כמה אתרים למגוון עסקים, אספנו בשבילכם 7 עובדות שכדאי לדעת על בניית אתר. האתר שלך צריך לשדר את התדמית שלך אתר הוא

פרסונה שיווקית- הדור הבא של פילוח קהל יעד
מה זה בכלל פרסונה שיווקית פרסונה שיווקית, באנגלית Buyer Persona, היא התפתחות משמעותית בפילוח קהל שכדאי מאוד שתכירו ותיישמו. אם בעבר, פילוח קהלי יעד נעשה

איך לייצר תוכן שעובד
הרבה בעלי עסקים, מייצרים תוכן כי ככה אומרים להם, בלי באמת להבין את המשמעות: מייצרים פוסטים, כותבים בלוגים בנושא, מפרסמים מאמר, זה הכל טוב ויפה,

טרנדים במיתוג 2019
קשה לשים את האצבע על הטרנדים בעולם הדיגיטלי, בעיקר בגלל שהם אג'ליים, גמישים ומהירים, משתנים מרגע לרגע. לרוב הטרנדים הקיימים תופסים תאוצה ומתחזקים. מה שנכון

למה כולם מדברים על קהילות
אז מה נשתנה בפייסבוק להבדיל משאר הפלטפורמות הדיגיטליות? האמת שהרבה, ואולי בעצם אי אפשר לקרוא לזה שינוי של ממש אלא חזרה אל המקורות ה- calling

מה הסיפור שלך?
"אנשים לא קונים מוצר או שירות אנשים קונים סיפורים" ובבקשה אל תתנו לי קרדיט על האבחנה היפה הזו, היא שייכת למוריי ומלמדיי רובנו לא המצאנו

החיים על פי אינסטוש
אז החדשות הטובות הן שפרסום באינסטגרם עובד טוב, אבל למעשה הכל באינסטוש עובד יותר טוב חוץ מהעובדה שהפרסום הממומן נעשה דרך הפייסבוק. אין מה לעשות,

נעים לי מאוד
הי אני חופית, ארט דירקטור ובעלים של סטודיו למיתוג עורכת תוכן וכתבת בידיעות אמריקה לשעבר אז איך התגלגלתי לכאן?! אחרי שערכתי מקומון ישראלי בארה"ב כמה